06 45 96 25 28 info@commonplus.nl

De coronacrisis maakt ondernemers creatief en innovatief genoeg om aan de slag te gaan met succesvolle communicatie met de klant. We zoeken naar mogelijkheden om in contact te blijven en we werken hard aan onze zichtbaarheid. Daarvoor wordt ook gebruik gemaakt van een webinar, om kennis over te dragen of een ebook voor bijvoorbeeld het delen van relevante tips. Een webinar en ebook lijken eenvoudige en simpele oplossing om dat contact te met de (potentiële) klant te behouden.

‘Even snel’ een webinar maken? Om kwaliteit te leveren pakt het in de realiteit anders uit. Gun jezelf de tijd om je voor te bereiden om een succesvol webinar of ebook te maken die uitstraalt waar jouw bedrijf voor staat. Doe je dat niet, dan ligt miscommunicatie op de loer. Je wilt een hand toereiken naar jouw publiek, maar bereikt het tegenovergestelde.

 

Handen die naar elkaar reiken

Professionaliteit

Het resultaat van jouw webinar, ebook of andere online communicatie zegt (hopelijk) alles over de professionaliteit van jouw bedrijf. Een goede voorbereiding en een plan van aanpak kunnen de kwaliteit borgen. Hou het doel gedurende het ontwikkelproces voor ogen en toets tussentijds. Wat wil je delen, waarom en met wie? Wanneer de elementen die in jouw bedrijf er toe doen terug te vinden zijn in de informatie die je deelt, straal je uit wie en wat jouw bedrijf is, de professional die je wilt zijn. Wil je naast kennis en informatie delen ook verkopen? Dan is het einde van de webinar daarvoor geschikt.

Hoe?

Weet je niet hoe je moet beginnen, wat bij jou en jouw bedrijf past? Wil je heel graag werken aan goede communicatie met jouw (potentiële) klant? Ik kan jou helpen door samen oplossingen te bedenken voor veel communicatie-uitdagingen. We maken een plan van aanpak, stellen doelen en treffen de voorbereidingen. Samen aan de slag voor het beste resultaat.

Neem vandaag nog contact met mij op voor een gratis brainstorm.

 

Share This